مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 10:352020-03-09اقتصادي

40 میلیارد ریال اعتبار به مددجویان زنجان اختصاص یافت


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) زنجان، گفت: 40 میلیارد ریال اعتبار جهت پیشگیری از بیماری کرونا و تهیه اقلام بهداشتی برای مددجویان زنجان اختصاص یافت.

- زنجان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) زنجان، گفت: 40 میلیارد ریال اعتبار جهت پیشگیری از بیماری کرونا و تهیه اقلام بهداشتی برای مددجویان زنجان اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از کمیته امداد زنجان، هدایت صفری، گفت :40 میلیارد ریال اعتبار جهت پیشگیری از بیماری کرونا و تهیه اقلام بهداشتی برای مددجویان زنجان اختصاص یافت.

وی اظهار کرد: این مبلغ با رعایت اولویت برای تهیه اقلام بهداشتی برای بیماران خاص و صعب العلاج، سالمندان زمین گیر، افراد دارای بیماری زمینه ای و مادران باردار و شیرده و در نهایت برای افراد دیگر هزینه می شود.

مدیرکل کمیته امداد زنجان، گفت: الکترونیکی کردن خدمات امداد به منظور کاهش حجم مراجعات، تماس تلفنی مددکاران با سالمندان و افراد بیمار و ارائه آموزش های لازم برای آنان، تعطیلی جلسات آموزشی و توقف اردوهای فرهنگی، تفریحی و زیارتی و اطلاع رسانی پیامکی توصیه های بهداشتی از جمله اقدامات دیگر کمیته امداد برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 میلیارد ریال اعتبار به مددجویان زنجان اختصاص یافت

40 میلیارد ریال اعتبار به مددجویان زنجان اختصاص یافت