مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 10:102020-03-09سياسي

طوفان همدلی در شهر به راه افتاد


«طوفان همدلی» عنوان پویشی مردمی است که از 17 اسفندماه آغاز به کار کرده و قرار است با همکاری و مشارکت جوانان و مردم اتفاقاتی را رقم بزند، از جمله؛ - ایسنا/اصفهان طوفان همدلی عنوان پویشی مردمی است که از 17 اسفندماه آغاز به کار کرده و قرار است با همکاری و مشارکت جوانان و مردم اتفاقاتی را رقم بزند، از جمله؛ تهیه ماسک های بهداشتی در کارگاه های خیاطی و توزیع آن در مناطق محروم و حاشیه نشین شهر.

نادر گیویان پور، رییس مجمع جوانان اصفهان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مجمع جوانان اصفهان به عنوان ساختار مدیریتی بین سمن های جوانان استان شکل گرفته و همیشه برای ساماندهی رویدادها و برنامه هایی که به صورت مترقبه و غیرمترقبه اتفاق می افتد، برنامه ریزی می کند تا از توانمندی سمن ها در موضوعات مختلف استفاده کند.

وی افزود: از آنجا که شرایط فعلی کشور نیازمند مشارکت مردمی برای جلوگیری و پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و بحرانی شدن شرایط است، این تشکل اقداماتی را در رأس برنامه های خود قرار داده که از جملهآن، می توان به پویش طوفان همدلی اشاره کرد.

قرار است این پویش با همکاری و مشارکت جوانان و مردم اتفاقات خوبی را رقم بزند.

رییس مجمع جوانان اصفهان با اشاره به اینکه بخش بزرگی از کارهای خود را در زمینه تولید محتوای رسانه ای، آموزشی و فرهنگی تعری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان همدلی در شهر به راه افتاد

طوفان همدلی در شهر به راه افتاد