مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 10:102020-03-09سياسي

رسانه ها نقش بسزایی در تبیین درست بیماری کرونا برای جامعه دارند


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن بر نقش مهم رسانه های در تبیین درست و آگاهی بخشی به جامعه در زمینه ویروس کرونا تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف نیک انجام ظهر دوشنبه در خبرنگاران با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم آگاهی بخشی به مردم، اظهار کرد: عملکرد اصحاب رسانه شهرستان فومن در تبیین درست و واقعی معضل ویروس کرونا رضایت بخش بوده است.

وی تاکید کرد: خبرنگاران بازوی توانمند ستاد پیشگیری از ویروس کرونا شهرستان فومن برای اطلاع رسانی درست به مردم درباره چگونگی برخورد با این ویروس هستند.

نیک انجام ضمن قدردانی از تلاش کادر درمانی و پرستاران، گفت: اصحاب رسانه فومن تلاش های خالصانه این عزیزان را بیشتر از گذشته برای مردم تبیین کنند.

وی افزود: بیش از 100 کشور درگیر ویروس کرونا بوده و یک مشکل جهانی است که کمک تمامی عوامل از جمله سردمداران حوزه اطلاع رسانی در حل مشکل برجسته است.

نیک انجام خواستار انتشار هشدارهای بهداشتی و ترغیب و تشویق شهروندان به خود مراقبتی و کاهش حضور و تردد در اماکن عمومی شد، ادامه داد: علی رغم تلاش تمامی دست اندر کار متأسفانه برخی از رسانه های معاند خارج از کشور سعی در بزرگنمایی مشکلات دارند که لازم است اصحاب رسانه شهرستان فومن از بازنشر مطالب غیر واقعی خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها نقش بسزایی در تبیین درست بیماری کرونا برای جامعه دارند

رسانه ها نقش بسزایی در تبیین درست بیماری کرونا برای جامعه دارند