مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 10:102020-03-09حوادث

تجهیز شناورهای امدادی بنادر بوشهر به امکانات شیمیایی و بیولوژیکی


معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تجهیز شناورهای امدادی بنادر بوشهر به امکانات شیمیایی و بیولوژیکی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدقاسمی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شناورهای امداد و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای پیشگیری از انتشار بیماری های واگیردار به امکانات شیمیایی و بیولوژیکی تجهیز شدند.

وی با بیان اینکه شناورهای امداد و نجات بنادر بوشهر به امکانات شیمیایی و بیولوژیکی مجهز شدند گفت: اگر افرادی که نیازمند دریافت خدمات امدادی هستند، ویروسی واگیردار داشته باشند، این تجهیزات به امدادگران کمک می کند تا از شیوع آن به سایر افراد جلوگیری شود.

قاسمی با بیان اینکه استان بوشهر با بیش از 950 کیلومتر مرز آبی، بیش ترین مرز را با خلیج فارس دارد افزود: اکنون استان بوشهر 6 شناور امداد و نجات دارد که در بنادر بوشهر، عسلویه، دیر، عامری، خارگ و دیلم مستقرند.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خاطرنشان کرد: تجهیزات شیمیایی یادشده شامل لباس، ماسک، پوتین و برخی تجهیزات دیگر است که به سالم ماندن افراد در برابر بیماری های میکروبی کمک شایانی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز شناورهای امدادی بنادر بوشهر به امکانات شیمیایی و بیولوژیکی

تجهیز شناورهای امدادی بنادر بوشهر به امکانات شیمیایی و بیولوژیکی