مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 09:562020-03-09سياسي

طرح ملی رزمندگان مدافع سلامت در سیستان و بلوچستان آغاز شد


جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در آیین تجلیل از برگزیدگان پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان و نشست خبری مقابله با ویروس کرونا سپاه سلمان اظهار داشت: بسیجیان استان در قالب 586 تیم چهار نفره با همکاری کادر بهداشت و درمان کار آموزش و غربالگری ویروس کرونا را در منطقه انجام می دهند.

سردار محمد ناظری افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده هر تیم جمعیت 500 نفری از محلات سیستان و بلوچستان را تحت پوشش قرار می دهند.

وی ادامه داد: همچنین 380 نفر از امدادگران خواهر بسیجی سیستان و بلوچستان آمادگی کامل دارند تا در صورت نیاز دانشگاه های علوم پزشکی به کمک پرستاران بشتابند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: سپاه سلمان استان از سوم بهمن همزمان با گسترش ویروس کرونا در کشور قرارگاه پدافند زیستی خود را در قالب هفت کارگروه رصد، پایش و هشدار، پیشگیری، بهداشت و درمان، رفع آلودگی، ایمنی، اطلاع رسانی و مدیریت افکار عمومی، ارتباطات و فن آوری و پشتیبانی فعال کرد.

وی افزود: با برگزاری 6 نشست این قرارگاه در سیستان و بلوچستان مصوبات خوبی به تصویب رسیده که اثرات ارزشمند در حوزه کنترل و پیشگیری این بیماری به همراه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی رزمندگان مدافع سلامت در سیستان و بلوچستان آغاز شد

طرح ملی رزمندگان مدافع سلامت در سیستان و بلوچستان آغاز شد