مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 09:502020-03-09اجتماعي

باغداران روغن پاشی درختان را انجام دهند


مدیر حفظ نباتات اداره کل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند تدریجی افزایش دمای هوا، گفت: با توجه به بارندگی های روزهای اخیر باغداران روغن پاشی درختان را به تعویق انداخته بودند اما از امروز تا هفته آینده بهترین زمان برای این اقدام است.

- فرشید شبانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به توصیه های هواشناسی و روند تدریجی افزایش دمای هوا، گفت: با توجه به بارندگی های روزهای اخیر باغداران روغن پاشی درختان را به تعویق انداخته بودند اما از امروز تا هفته آینده بهترین زمان برای این اقدام است.

مدیر حفظ نباتات اداره کل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این روزها بهترین فرصت برای هرس درختان هلو و مبارزه با شته بومی کلزا است، افزود: مبارزه غیرشیمیایی با آفت سرخرطومی یونجه و استفاده از شعله افکن و مبارزه با آفات باکتریایی درختان میوه باید در اولویت کاری کشاورزان و باغداران قرار بگیرد.

آمادگی برای مقابله با آفت احتمالی ملخ در استان وی با اشاره به اینکه اقدام جدی جهادکشاورزی برای مبارزه با آفات سن و ملخ از فروردین ماه آغاز خواهد شد، اضافه کرد: با توجه به درگیر شدن بیش از 20 شهرستان استان خوزستان به آفت ملخ، پیش بینی می شود از سمت لردگان و بازفت چهارمحال و بختیاری نیز با این مشکل روبه رو شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغداران روغن پاشی درختان را انجام دهند

باغداران روغن پاشی درختان را انجام دهند