مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 09:352020-03-09سياسي

آموزش دانش آموزان زنجانی متوقف نشده است


داود بهرامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرایط کنونی، هم افزایی بیش از پیش فرهنگیان و دانش آموزان را می طلبد که در همین راستا اقدامات و فعالیت های مکملی در حوزه معاونت آموزش متوسطه این استان نیز در حال پیگیری است.

وی، تشکیل شورای آموزشی و کمیته های آموزشی مکمل در سطح استان، تلاش برای استفاده از ظرفیت های مجازی و کانال های داخلی برای ایجاد ارتباط دانش آموزان با اولیا و مدرسه در جهت استمرار فعالیت های آموزشی را از جمله این اقدامات برشمرد.

این مسؤول ادامه داد: معرفی سایت ها و سامانه های معتبر آموزشی به مناطق و نواحی 14 گانه در جهت ارائه محتوای آموزشی از دروس نظری و فنی به دانش آموزان نیز از دیگر برنامه های این معاونت بوده است.

وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت روزهای پنجشنبه و ساعات هشتم در برنامه هفتگی مدارس از دیگر راهکارهای عملیاتی جهت جبران عقب ماندگی دروس بعد از عادی شدن شرایط و شروع به کار آموزش در مدارس است.

بهرامی افزود: با استفاده از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان مدارس با راهبری مدیران مدارس در اجرای برنامه های آموزشی مکمل، می توان همکاری و مشارکت لازم را در این زمینه در سطح مدارس تقویت کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: برای تحقق بهینه برنامه های ترسیم شده، نیازسنجی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش دانش آموزان زنجانی متوقف نشده است

آموزش دانش آموزان زنجانی متوقف نشده است