مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 09:302020-03-09سياسي

کشورهای اسلامی موظف به دفاع از مسلمانان مظلوم هندوستان هستند


جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کردستان با انتشار بیانیه ای خواستار دفاع مشسئولان کشورهای اسلامی از مسلمانان مظلوم کشور هندوستان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر در این بیانیه آمده است: نهادهای متولی به ویژه دستگاه دیپلماسی، ستاد حقوق بشر و صداوسیما نباید اجازه دهند که اتفاقات و اوضاع اخیر کشور، موجب غفلت عمومی از وضعیت برادران و خواهران مسلمان و مظلوم و بی آزار هندی شود تا دولت هند و طرفداران ظالم آن بتوانند اینچنین فشار و شکنجه ای بر آنان وارد بیاورند و جان و مال و حریم آنان را مورد تعرض و تاراج قرار دهند.

جنایت هولناک مریدان استکبار در هند و کشتار مسلمانان بی گناه، بار دیگر چهره ی خونخوار گرگ های پرمدعای مدعی حقوق بشر و دموکراسی خواهی را از پشت پرده ی تزویرِ همیشگی بیرون آورد و خطر و تبعات دخالت های خصمانه استکبار جهانی و دشمنان حربی را در سیاست های سایر کشورها علیه مردم مستضعف جهان به ویژه مسلمانان، به غافلان و مسامحه کاران گوشزد کرد.

این مصیبت و حوادث هولناک برای هر مسلمان و برای هر انسان منصف و شریفی در هر نقطه ی جهان بسی گران و غم بار است، ولی مصیبت بزرگ تر سکوت و همراهی و خیانت رسانه ها و به ظاهر صلح طلبان و روشنفکران عالم در حق ملل ستمدیده و مظلوم جهان می باشد؛ همانانی که به مسئولیت انسانی خود بی تفاوت بوده اند و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای اسلامی موظف به دفاع از مسلمانان مظلوم هندوستان هستند

کشورهای اسلامی موظف به دفاع از مسلمانان مظلوم هندوستان هستند