مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 09:252020-03-09اجتماعي

ماسک هایی که به باد سپرده می شود


بارها با آدم هایی روبرو شده ایم که بسیار شیک و اتوکشیده در ماشین های لوکس خود نشسته ودرحالی که باد به غبغبه دارند اما بی توجه به همه آداب، ارزش ها و اخلاق شهروندی، شیشه ماشین خود را پایین کشیده و پوست تخمه یا دستمال کاغذی مچاله شده ای را به بیرون در خیابان و معابر پرتاب می کند.

این افراد بیخیال به همه آداب و حقوق شهروندی و بدون اینکه ذره ای به این فکر کنند آن ها نیز در این شهر زندگی می کنند و نسبت به نظافت آن باید سهیم باشند، باعث می شوند هم سلامت مردم به خطر بیفتد و هم به طراوت گل های رنگارنگ پارک ها، سرسبزی شاخه های درختچه های پربرگ و ساحل زیبای دریا لطمه بزنند.

این روزها اما مساله کمی مهم تر شده و باید با نگاهی حساس تر آن را بررسی کرد؛ چون با ویروسی خطرناک به نام ویروس کرونا(کووید 19) که به تازگی نه تنها وارد یک شهر که کل کشور را دربرگرفته و تا همین امروز دوشنبه که نزدیک به 200نفر در کشور جان خود را از دست داده اند، مواجه هستیم.

درحالی که بیشتر مردم شهر بندرعباس در روزهای نخست شیوع این ویروس در داروخانه ها به دنبال ماسک و دستکش بودند و آن را کالاهایی بسیار باارزش برای فرار از کرونا تصور می کردند برخی ها اما از همان روزهای اول این اقلام را بعد از مصرف در محیط های عمومی رها می کردند بدون اینکه به عواقب خطرناک آن توجه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسک هایی که به باد سپرده می شود

ماسک هایی که به باد سپرده می شود