مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 09:262020-03-09فرهنگي

برزو ارجمند: صفحه ام در اختیار ادمین بود/ شرمنده همه هستم


برزو ارجمند درباره انتشار بخشی از گفت وگوی او با مجری شبکه «من و تو» گفت که این صحبت ها متعلق به ادمین صفحه اینستاگرامش است و او مقصر بوده که به این شخص اعتماد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، هفته گذشته بود که صفحه سالومه سیدنیا مجری بهایی شبکه ضدایرانی من و تو با یک میلیون و 200 هزار دنبال کننده توسط کاربری به نام سید هک و چت های او با برخی سلبریتی های داخل ایران منتشر شد.

برخی سلبریتی ها به این موضوع واکنش نشان دادند و از آن اظهار بی اطلاعی کردند، برخی هم مانند پرویز پرستویی توضیحاتی ارائه دادند.

(+ ) برزو ارجمند دیگر هنرمندی بود طی تماس با خبرنگار فارس از این اقدام به شدت ابراز ناراحتی کرده و توضیحاتی بدین شرح ارائه کرد: متاسفانه زمانی که صفحه من دست ادمین بوده این اتفاق افتاده است.

ولی تقصیر خودم بوده که با اعتماد صفحه ام را دست کسی دادم و این قابل دفاع نیست.

به هر حال من شرمنده همه هستم.

منتها نمی توانم جواب همه را تک تک بدهم، فقط برای اینکه بدانید؛ این چت برای دو سال و اندی پیش است که من برای اجرای نمایش باید به لندن می رفتم و متاسفانه ادمین جای من حرف زده است.

از یک ماه بعدش که ما خبردار شدیم با ادمین قطع ارتباط کردم و چون همه مشخصات صفحه من را داشت، امنیت صفحه من به دست دوستی به نام محمدصادق سپرده شده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برزو ارجمند: صفحه ام در اختیار ادمین بود/ شرمنده همه هستم

برزو ارجمند: صفحه ام در اختیار ادمین بود/ شرمنده همه هستم