مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 09:202020-03-09سياسي

جریمه مالی، آخرین اهرم برای مشارکت عمومی در مهار کرونا


یک استاد آموزش بهداشتی و ارتقاء سلامت گفت: استفاده از آخرین اهرم ها از جمله تنبیه مالی و جریمه کردن خودرو یا فردی که بیرون از خانه است، می تواند به فراگیری قوانین و نکات بهداشتی کمک کند.

- ایسنا/اصفهان یک استاد آموزش بهداشتی و ارتقاء سلامت گفت: استفاده از آخرین اهرم ها از جمله تنبیه مالی و جریمه کردن خودرو یا فردی که بیرون از خانه است، می تواند به فراگیری قوانین و نکات بهداشتی کمک کند.

مصطفی نصیر زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تمام مسائل بهداشتی و نکات تذکر داده شده مانند ضدعفونی کردن سطوح، استفاده از ماسک و دستکش به منظور سلامتی شخص و اطرافیان است، اما متاسفانه هنوز برخی از افراد این موضوع را جدی نگرفته و رعایت نمی کنند.

وی افزد: یکی از راهکارهای ارتقاء حساسیت در جامعه این است که در مورد موضوع به طور گسترده و جامع صحبت شود.

باید علاوه بر ارائه پیامدهای مثبت پیشگیرانه، در ابعاد مختلف، در خصوص پیامدهای منفی نیز صحبت شود تا شخص از پیامدهای منفی پیشگیری نکردن در ابعاد اقتصادی، روانی و اجتماعی خود و خانواده اش مطلع شود.

ضرورت لغو آموزش های گروهی حضوری این استاد آموزش بهداشتی و ارتقاء سلامت با تاکید بر لغو آموزش های گروهی حضوری، در خصوص انواع آموزش ها، توضیح داد: آموزش ها می توانند به صورت جمعی و از طریق رسانه بدون حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه مالی، آخرین اهرم برای مشارکت عمومی در مهار کرونا

جریمه مالی، آخرین اهرم برای مشارکت عمومی در مهار کرونا