مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 09:062020-03-09اقتصادي

کاشت افزون بر یک میلیون اصله نهال جنگلی در گیلان


محسن یوسف پور روز دوشنبه به مناسبت هفته منابع طبیعی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستیم هفته منابع طبیعی را همانند سال های قبل اجرا کنیم اما توزیع نهال رایگان صنوبر به تعداد حدود 400 هزار اصله نهال به غیر از بخش های خصوصی – مشارکتی در شهرستان های مختلف گیلان توزیع شد .

وی با بیان اینکه به رغم همه کمبودها در سال 98 برای منابع طبیعی استان سال موفقی بود، افزود : پروژه های آبخیزداری با شدت و قوت کافی در اکثر نقاط بحرانی نواحی کوهستانی گیلان با بهره مندی از اعتبارات صندوق توسعه ملی که به دلیل عملکرد خوب گیلان در سال 97 به بیش از دو برابر ارتقاء با اعتباری افزون بر 400 میلیارد ریال ادامه دارد.

مدیرکل منابع طبیعی گیلان خاطر نشان کرد: ایمن سازی گیلان از بلایای طبیعی از جمله سیل با سرعت مضاعف با هدف حفظ آب و خاک در بالادست در حال انجام است.

وی اظهار داشت: زراعت چوب متعاقب توقف بهره برداری از جنگل های طبیعی در سال 96 با همکاری سازمان جنگل ها، استانداری گیلان و تلاش و همکاری بسیار خوب اداره کل بازرسی استان به صورت قانونی و اصولی در گیلان به عنوان استان پیش رو شکل گرفت و چندین هزار هکتار عرصه های صنوبرکاری ملی با چوب و بی چوب آماده واگذاری هفت ساله به صنوبرکاران و صاحبان چوب شده که از طریق سامانه در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت افزون بر یک میلیون اصله نهال جنگلی در گیلان

کاشت افزون بر یک میلیون اصله نهال جنگلی در گیلان