مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 08:302020-03-09پزشكي

مشاوره تلفنی آستان قدس برای کاهش اضطراب کرونا


مدیر مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی گفت: مشاوره تلفنی و مجازی رایگان به افرادی که نسبت به ویروس کرونا دغدغه ذهنی و نگرانی دارند و دچار استرس شدند، - در دو مرکز مشاوره از 8 صبح تا 8 شب ارائه می شود.

دکتر محسن اصغری نکاح در گفت وگو با ایسنا، در خصوص راه اندازی سامانه تلفنی کاهش اضطراب کرونا، اظهار کرد: از بدو بروز مساله کرونا، مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی یک کارگروه تخصصی بهداشت روان در گذر کرونا را تشکیل و چند فعالیت انجام داد که چالش های روانشناسی و بهداشت روانی پیش روی جامعه و راهکارهایی که باید برای آن داشته باشند را بررسی کرد.

وی با بیان اینکه در این کارگروه به تولید کلیپ های چندرسانه ای و ارائه خدمات مشاوره مجازی و تلفنی پرداخته شد، عنوان کرد: 31 کلیپ بهداشت روان تولید و در فضای مجازی بارگذاری شده، همزمان مشاوره تلفنی و مجازی رایگان به افرادی که نسبت به این ویروس دغدغه ذهنی و نگرانی دارند و دچار استرس شدند، ارائه می شود.

اصغری نکاح افزود: این کار در دو مرکز ما انجام می شود، برخی مشاوران ما به صورت آماده پشت تلفن هستند و برای برخی نیز که امکان حضور ندارند، همکاران ما سوال را به آنها منتقل می کنند و آنها نیز به صورت مجازی پاسخ می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوره تلفنی آستان قدس برای کاهش اضطراب کرونا

مشاوره تلفنی آستان قدس برای کاهش اضطراب کرونا