مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 08:302020-03-09ورزشي

حمایت ها از ورزش معلولان خوزستان ایده آل نیست/تعویق در افتتاح مجموعه کوی طلاب


رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان خوزستان با بیان این که حمایت ها در حد ایده آل و در جهت پیشبرد برنامه های مان نبوده است، گفت: اگر بخواهیم برنامه ریزی کنیم اما دائم نگران تامین هزینه ها و بودجه ها باشیم، - ایسنا/خوزستان رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان خوزستان با بیان این که حمایت ها در حد ایده آل و در جهت پیشبرد برنامه های مان نبوده است، گفت: اگر بخواهیم برنامه ریزی کنیم اما دائم نگران تامین هزینه ها و بودجه ها باشیم، کار کردن در این شرایط سخت است.

مهرداد شیروانی در گفت وگو با ایسنا، درخصوص وضعیت مجموعه ورزشی کوی طلاب اهواز، اظهار کرد: قرار بود این مجموعه ورزشی که ویژه ورزش جانبازان و معلولان است، 15 اسفندماه با حضور وزیر ورزش افتتاح شود ولی با توجه به شیوع ویروس کرونا، افتتاح آن به تعویق افتاد و فعلا هم مشخص نیست که چه زمانی افتتاح شود.

وی با اشاره به لغو مسابقات دو و میدانی جانبازان و معلولان کشور در اهواز، گفت: قرار بود میزبان ورزشکاران نوجوان و جوان کشور باشیم ولی به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا این رقابت ها لغو شد.

این مسابقات می توانست برای پشتوانه سازی خوزستان مهم باشد و هزینه های زیادی را هم متحمل شده بودیم ولی صلاح در این بود که رقابت ها برای حفظ سلامتی ورزشکاران برگزار نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ها از ورزش معلولان خوزستان ایده آل نیست/تعویق در افتتاح مجموعه کوی طلاب

حمایت ها از ورزش معلولان خوزستان ایده آل نیست/تعویق در افتتاح مجموعه کوی طلاب