مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 08:002020-03-09اقتصادي

کرونا تراکنش های بانکی غیرحضوری را 37 درصد افزایش داد


مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی از افزایش استفاده شهروندان از خدمات بانکی غیر حضوری پس از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: مبلغ تراکنش های غیر حضوری در اسفندماه رشدی 37 درصدی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، داوود محمدبیگی با بیان اینکه فرآیند فعالسازی رمز دوم پویا غیر حضوری است، گفت: بانک مرکزی همواره در مسیر اجرای طرح رمز دوم پویا تاکید داشت تا فرآیند فعالسازی رمز دوم یکبار مصرف و ثبت شماره تلفن مشتریان به صورت غیر حضوری و از طریق درگاه های الکترونیکی باشد تا نیازی به مراجعه شهروندان به صورت حضوری به شعب نباشد و در همین راستا علاوه بر شعب، فعالسازی رمز پویا از طریق اینترنت بانک، همراه بانک و خودپرداز قابل انجام است.

مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی ادامه داد: برای فعالسازی و استفاده از رمز دوم پویا هیچ ضرورتی برای حضور در شعب بانک نیست و مشتریانی که رمز دوم را قبل از اجرای طرح رمز پویا در اختیار داشتند برای استفاده و فعالسازی رمز پویا صرفاً باید شماره تلفن خود را تأیید کنند که از درگاه های غیر حضوری قابل انجام است.

ایجاد قابلیت فعالسازی رمز پویا در اینترنت بانک برای کاهش مراجعه مشتریان به شعب و خودپرداز وی با اشاره به اقدامات بانک مرکزی برای تسهیل فعالسازی رمز پویا پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا تراکنش های بانکی غیرحضوری را 37 درصد افزایش داد

کرونا تراکنش های بانکی غیرحضوری را 37 درصد افزایش داد