مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 08:002020-03-09دانش

اجرای سند آمایش آموزش عالی به صورت آزمایشی در 3 استان


رییس هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی از اجرای سند آمایش آموزش عالی در استان های اصفهان، کرمان و آذربایجان شرقی به صورت آزمایشی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه 245 هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست محمدعلی کی نژاد در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

در ابتدای جلسه سید صدرالدین صدری نوش آبادی، معاون نیروی انسانی سازمان امور اداری و استخدامی کشور با تأکید بر اهمیت موضوع خروجی های دانشگاه ها و نسبت استاد به دانشجو، افزود: صدور ردیف استخدامی براساس این موضوع و نسبت استاد به دانشجو است.

سپس اعضای جلسه مقرر کردند هیئت های مرکزی جذب وزارتین علوم و بهداشت، به منظور تصمیم گری درمورد اعطای ردیف استخدامی به دانشگاه ها، گزارش آمار بازنشسته ها و نسبت استاد به دانشجو را به تفکیک دانشگاه به سازمان امور اداری استخدامی ارائه دهند.

در ادامه جلسه محمدتقی نظرپور، معاون اداری و مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن ارائه گزارشی درمورد تخصیص بودجه متمرکز به هیئت های اجرایی جذب برای اختصاص به جذب اعضای هیئت علمی جدید که وارد دانشگاه می شوند، افزود: بر این اساس دانشگاه ها مجدداً نیاز به تأمین بودجه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سند آمایش آموزش عالی به صورت آزمایشی در 3 استان

اجرای سند آمایش آموزش عالی به صورت آزمایشی در 3 استان