مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 07:572020-03-09اقتصادي

50 هزار بطری محلول ضدعفونی کننده در ارومیه توزیع شد


علیرضا ملامحمدی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محلول ها در اختیار همه داروخانه های سطح شهر ارومیه قرار گرفته تا به متقاضیان عرضه شود.

وی اضافه کرد: توزیع مواد ضدعفونی کننده در داروخانه های ارومیه تا رفع کامل تهدید کرونا ادامه می یابد و شهروندان نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

وی بیان کرد: مهمترین خواسته ما از شهروندان این است که هر خانواده، یک بطری خریداری کند تا بتوانیم نیاز جامعه را در راستای مقابله با کرونا تامین کنیم.

فرماندار ارومیه با اشاره به اینکه با داروخانه های متخلف در این خصوص برخورد می شود، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه 190 تماس گرفته و اطلاع رسانی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ این ویروس دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده تا زمانی که علایمی چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکنند و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هزار بطری محلول ضدعفونی کننده در ارومیه توزیع شد

50 هزار بطری محلول ضدعفونی کننده در ارومیه توزیع شد