مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 07:502020-03-09سياسي

آتش سوزی، بیشتر دستگاه های رای گیری انتخابات ونزوئلا را نابود کرد


شورای انتخابات ونزوئلا اعلام کرد، آتش سوزی اخیر، اکثر دستگاه های رای گیری انبار شده در اصلی ترین انبار کاراکاس را نابود کرد؛ رویدادی که به طور بالقوه انتخابات پارلمانی برنامه ریزی شده در سال جاری میلادی را پیچیده خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، تیبیسای لوچنا، رییس شورای انتخابات ونزوئلا گفت: نزدیک به 50 هزار دستگاه رای گیری و حدود 600 کامپیوتر در نتیجه آتش سوزی روز شنبه نابود شدند.

وی در بیانیه منتشر شده از تلویزیون ملی ونزوئلا گفت: تعداد اندکی از این دستگاه ها و کامپیوترها از این آتش سوزی سالم بیرون کشیده شدند.

در ادامه این بیانیه آمده است: اگر گروه های کوچکی از مردم وجود دارند که فکر می کنند این رویداد به روندهای انتخاباتی قانونی ما پایان خواهد داد، سخت در اشتباه هستند.

تیبیسای لوچنا به اینکه چه تعداد دستگاه های اخذ رای قابل استفاده، باقی مانده و این که این رویداد چه تاثیری بر انتخابات آتی ونزوئلا می گذارد، اشاره ای نکرد.

وی گفت: من از دادستان های دولتی خواسته ام تا علت این آتش سوزی را کشف کنند.

در این آتش سوزی هیچ شخصی زخمی و مجروح نشده است.

از زمان انتخاب مجدد نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا در سال 2018، انتخابات این کشور آمریکای جنوبی به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی، بیشتر دستگاه های رای گیری انتخابات ونزوئلا را نابود کرد

آتش سوزی، بیشتر دستگاه های رای گیری انتخابات ونزوئلا را نابود کرد