مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 07:372020-03-09اجتماعي

کرونا در شهر، معلمان در خانه


پویش ملی آموزش تعطیل نیست با مشاهده ویروس کرونا در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور با تاکید وزیر آموزش و پرورش و به صورت خودجوش توسط معلمان آموزش و پرورش این استان برای جلوگیری از عقب افتادگی و ارتباط دانش آموزان با آموزش اجرایی شد.

به گفته اولیا دانش آموزان اجرای پویش ملی آموزش تعطیل نیست و پخش دروس دوره های مختلف آموزش و پرورش توسط شبکه آموزش از هدر رفت اوقات دانش آموزان جلوگیری شده است.

دانش آموزان و اشتیاق به یادگیری در فضای مجازی حسین یعقوبی یکی از والدین دانش آموزان استان مرکزی در پویش ملی آموزش تعطیل نیست را از جمله راهکارهای مهم و موفق آموزش و پرورش برای جلوگیری از ایجاد فاصله بین دانش آموزان و معلمان عنوان کرد و گفت: دانش آموزان در این پویش روزانه و به صورت پیوسته با معلمان خود در ارتباط بوده و مشکلات خود را از طریق فضای مجازی و برخط از معلمان جویا می شوند.

وی ادامه داد: در این پویش تلاش شده است با بهره گیری از فضای مجازی از ایجاد فاصله بین دانش آموزان و محیط آموزشی و آموزگاران جلوگیری شود.

یعقوبی خاطرنشان کرد: دانش آموزان با بهره برداری از این پویش همانند زمانی که در مدارس حضور دارند به صورت پیوسته با معلمان،آموزش و محیط آموزشی در ارتباط هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در شهر، معلمان در خانه

کرونا در شهر، معلمان در خانه