مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 07:302020-03-09اجتماعي

فاز اول پارک سلامت در اردیبهشت 99 افتتاح می شود


برنامه ریزی مدیریت شهری توسعه پارک های محله ای در سال 99 است که در این راستا تلاش می کنیم فاز اول پارک سلامت را اردیبهشت سال آینده افتتاح و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: برنامه ریزی مدیریت شهری توسعه پارک های محله ای در سال 99 است که در این راستا تلاش می کنیم فاز اول پارک سلامت را اردیبهشت سال آینده افتتاح و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

ایرج شهین باهردر بازدید از روند اجرایی ساخت پارک سلامت با اعلام مطلب فوق افزود: فاز دوم و سوم پارک سلامت نیز همزمان در دستور کار شهرداری تبریز قرار داشته و افزون بر آن، تملک خانه های تاریخی همجوار با این پارک (همچون خانه تاریخی کلانتر) و الحاق آنها به مجموعه پارک سلامت، موجب توسعه فضای سبز منطقه به مساحت 3.

5 هکتار و افزایش سرانه فضای سبز شهری تبریز می شود.

وی با اشاره به تملک باغات تبریز در سال 99 نیز اظهار کرد: تلاش مجموعه شهرداری تبریز در سال 99 توسعه فضای سبز پایدار شهری و افزایش سرانه فضای سبز است که تلاش داریم این مهم را با تملک باغات سطح شهر به انجام رسانیم.

وی در ادامه یادآور شد: تلاش داریم با توسعه فضای سبز شهری تبریز، هم در بحث پیشگیری از آلودگی هوا و هم در بحث ایجاد فضاهای مطلوب و مناسب برای گذران اوقات فراغت، گام های اساسی برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول پارک سلامت در اردیبهشت 99 افتتاح می شود

فاز اول پارک سلامت در اردیبهشت 99 افتتاح می شود