مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 07:302020-03-09سياسي

تاکید بر راهکارهای اجتماعی برای حل مسئله کرونا


رییس کمیته مشارکت های شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد که برای حل مساله کرونا و مقابله با آن باید راهکارهای اجتماعی اتخاذ شود واز ظرفیت سازمان های مردم نهاد و مشارکت اجتماعی نیز استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت نظری پس از جلسه کارگروه مشارکت مردمی شهرداری تهران که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به شیوع کرونا ویروس در کشور و تهران گفت: متأسفانه برابر آمارهایی که وزارت بهداشت اعلام کرده، استان تهران دارای بیشترین تعداد مبتلا به کروناویروس در کشور است و از این رو لازم است که تمامی دستگاه های مسئول، تمهیدات لازم را اتخاذ کرده و در این خصوص در آماده باش کامل باشند.

وی با اشاره به ضرورت بهره گیری از مشارکت های مردمی برای مقابله با این ویروس گفت: منظور از مشارکت مردمی این نیست که فعالان اجتماعی و اعضای سمن ها به شکل فیزیکی در خیابان ها و معابر حضور یایند و فعالیت کنند.

هرچند گاهی این اتفاق خطرناک هم اجتناب ناپذیر است، اما باید تلاش کنیم بیشتر از طرفیت فضای مجازی استفاده بهره بگیریم و از طریق تولید محتوا و اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی از شهروندان بخواهیم که مسئولانه تر در مواجهه با این بیماری عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر راهکارهای اجتماعی برای حل مسئله کرونا

تاکید بر راهکارهای اجتماعی برای حل مسئله کرونا