مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 07:162020-03-09بين الملل

دره توریستی ارغوان، متروکه و زخم خورده وعده های مسوولان+تصاویر و فیلم


تنگه ارغوان به دلیل نزدیکی به شهر ایلام یکی از تفرجگاه های اصلی مردم ایلام به شمار می آید و ساکنان شهر ایلام اغلب اوقات فراغت خود را در این تنگه زیبا سپری می کنند اما با وجود بازدیدهای بالای مردم از این منطقه شاهد کمبود زیرساخت های اصلی از قبیل راه، برق و .

در این منطقه هستیم و این کمبودها مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرده است.

علاوه بر این در برخی نقاط این منطقه تفریحی به بهانه ساخت راه شاهد آسیب به برخی از درختان منطقه و منظره بکر این منطقه هستیم.

لزوم انتقال برخی درختان به دیگر مناطق احمد آقاپور کارشناس و یکی از طبیعت دوستان ایلامی در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: طی سال های اخیر به بهانه راهسازی به بسیاری از درختان این منطقه آسیب وارد شده که ادامه این روند سبب نابودی بسیاری از درختان یکی از مناطق بسیار زیبای استان می شود.

وی افزود: هم اکنون ریشه بسیاری از درختان منطقه به خاطر راهسازی از خاک بیرون است که بی شک این امر سبب خشکیدگی آنها می شود و ضروری است مسوولان منابع طبیعی در این زمینه چاره اندیشی کرده و درختان را به مناطق دیگر انتقال دهند.

حدود یکسال است که جاده ارغوان به همین حال واگذار شده است آیت چمه چاهی یکی از شهروندان ایلامی نیز می گوید: هم اکنون مسیر تنگه خاکی و قسمتی شن ریزی است و این امر سبب بروز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دره توریستی ارغوان، متروکه و زخم خورده وعده های مسوولان+تصاویر و فیلم

دره توریستی ارغوان، متروکه و زخم خورده وعده های مسوولان+تصاویر و فیلم