مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 07:062020-03-09ورزشي

اولویت مدیران، جان و سلامت مردم باشد


جان احمد آقایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:این روزها فشار مالی و روانی بر مردم زیاد است؛ از این رو باید از همیشه با آنها مهربان تر باشیم ؛ ضمن آنکه مردم نیز باید همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم هر چه سریعتر از این شرایط عبور کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید فرصت جولان را از این ویروس بی رحم که جان انسان ها را هدف قرار می دهد، بگیریم، خاطر نشان کرد: در همین راستا ، برای قطع شدن زنجیره چرخش ویروس و بدلیل اهمیت سلامت شهروندان دستور تعطیلی واحدهای صنفی و غیر صنفی غیر ضروری که موجب اجتماع مردم با هم می شوند ، از سوی دستگاه قضایی شده است.

وی از دستور دادستانی و دستگاه قضایی برای تعطیلی آرایشگاهها و قلیانسراهای استان خبر داد و گفت: علاوه بر آرایشگاهها و قلیانسراها؛ پیش از این سالن های ورزشی ، تالارها، سفره خانه ها و رستوران ها برای پذیرش مشتری به منظور مقابله با ویروس کرونا به دستور دستگاه قضایی تعطیل شده بودند.

وی تصریح کرد: خداوند متعال نیز توجه به اهمیت سلامت انسان ها را در اولویت احکام خود قرار داده و هرگاه که سلامت انسان ها به خطر می افتد ، شاهد هستیم در احکامی همچون روزه ، سلامت افراد در اولویت قرار می گیرد و در صورت امکان خطر برای فرد، روزه گرفتن بر او واجب نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت مدیران، جان و سلامت مردم باشد

اولویت مدیران، جان و سلامت مردم باشد