مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 06:562020-03-09اقتصادي

ثبت نام مسکن ملی در کرمانشاه آغاز شد


مسعود شریفی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در ثبت نام مرحله اول 60 درصد از متقاضیان واجد شرایط بودند و امروز در راستای تکمیل سهمیه استان برای 40 درصد باقیمانده نام نویسی انجام می شود.

وی کل سهمیه استان کرمانشاه از طرح مسکن اقدام ملی و طرح بازآفرینی شهری را 12 هزار اعلام کرد و افزود: از این تعداد 6 هزار خانه در شهر کرمانشاه ساخته می شود و بقیه را در شهرستانهای دیگر تحویل متقاضیان می دهیم.

شریفی با اشاره به اینکه متراژ واحدها حدود 85 متر است گفت: متقاضی در ابتدای شروع پروژه حدود 30 تا 40 میلیون تومان را در یکی از بانک های استان واریز و از همان بانک هم مبلغ 100 میلیون تومان را به صورت تسهیلات دریافت می کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه زمان اتمام پروژه و تحویل واحدها به متقاضیان را 2 ساله عنوان کرد و افزود: قیمت تمام شده آپارتمان از متقاضی گرفته می شود و هیچ سودی از آنها دریافت نمی شود.

وی در خصوص جانمایی و تهیه زمین های پروژه هم گفت: در شهر کرمانشاه تقریبا کار جانمایی و تهیه زمین ها به پایان رسیده و همچنین در شهرستان ها هم زمین ها را در اختیار بنیاد مسکن قرار داده ایم تا بعد از ثبت نام کارهای اجرایی آنها آغاز شود.

متقاضیان برای ثبت نام باید به سامانه طرح اقدام ملی تولید مسکن TEM.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام مسکن ملی در کرمانشاه آغاز شد

ثبت نام مسکن ملی در کرمانشاه آغاز شد