مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 06:352020-03-09پزشكي

شبکه های اینترنتی از صداوسیما جلو زدند؟


در حالی که به دلیل شیوع ویروس کرونا عموم مردم بیشتر زمان خود را در خانه می گذرانند تلویزیون های اینترنتی با جذب مخاطب توانسته اند، گوی سبقت را از شبکه های صداوسیما بربایند.

- ، از اوایل اسفندماه بود که خبرهایی مبنی بر شیوع ویروس کرونا در ایران نخست در شهر قم و سپس در سراسر کشور منتشر شد و به دنبال این اخبار کشور در آخرین روزهای سال 98 در شرایط متفاوت و ویژه ای قرار گرفت.

اعلام آمار هر روزه مبتلایان و قربانیان این ویروس و لزوم رعایت بهداشت موجب شد تا هموطنان برای مراقبت بیشتر از خود و حفظ سلامت جامعه در خانه های خود بمانند و ترددها به ویژه برای سرگرمی و تفریح به حداقل برسد.

تعطیلی بخش فرهنگی کشور از جمله سینما، موسیقی و تئاتر کاهش تجمع در اماکن عمومی و شرکت در فعالیت های جمعی را به همراه داشت که البته تعطیلی برخی صنوف از سوی وزارت بهداشت نیز بر این روند بسیار تاثیرگذار بود.

این در خانه ماندن ضرر و آسیب های فراوانی را برای بخش های اقتصادی به همراه داشته است و موجب شده در آستانه نوروز بسیاری از بخش ها تعطیل شوند و حال و هوای کشور را تغییر دهند.

با توجه به اینکه ذائقه ایرانیان از دیرباز به قصه گویی و داستان علاقه نشان داده است و برنامه های تلویزیونی مورد اقبال ایرانیان قرار داشت در این روزها که شیوع ویروس کرونا موجبات در خانه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های اینترنتی از صداوسیما جلو زدند؟

شبکه های اینترنتی از صداوسیما جلو زدند؟