مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 06:302020-03-09فناوري

ارائه 22 خدمات غیرحضوری آبفای همدان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: شرکت آبفای همدان 22 خدمت این شرکت را به صورت غیر حضوری ارائه می کند.

- سید هادی حسینی بیدار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: مشترکان می توانند از طریق شناسه قبض و رمز رایانه مندرج در صورتحساب های آب بها وارد سامانه خدمات الکترونیک شده و آب بهای خود را پرداخت کنند.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از خدمات الکترونیک شرکت آب و فاضلاب استان افزود: شرکت آب و فاضلاب همدان در راستای خدمات رسانی مطلوب به مشترکان اقدام به ارائه برخی از خدمات این شرکت به صورت الکترونیکی کرده است که با توجه به شیوع این بیماری ضرورت آن بیشتر احساس می شود.

وی واگذاری انشعاب آب و فاضلاب، مشاهده سوابق، امکان پرداخت برخط (آنلاین) صورتحساب، صورتحساب میان دوره، تغییر مشخصات، اعلام کارکرد کنتور و بررسی صورتحساب را از جمله خدمات قابل ارائه به صورت الکترونیکی عنوان کرد.

  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان بیان کرد: آزمایش کنتور، تعویض کنتور، تغییر کاربری انشعاب، تغییر واحد مسکونی، تغییر ظرفیت قراردادی انشعاب، تغییر قطر انشعاب، تفکیک کنتور، تغییر مکان وسایل اندازه گیری، نصب سیفون اضافی، قطع موقت و وصل انشعاب، جمع آوری یا ادغام انشعاب، پیشنهادات و انتقادات و بررسی شکایات از دیگر خدماتی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 22 خدمات غیرحضوری آبفای همدان

ارائه 22 خدمات غیرحضوری آبفای همدان