مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 06:302020-03-09سياسي

تلاش مسجدی های ارک برای رونق دادن به سفره نیازمندان/ توزیع 110 بسته ارزاق


عضو گروه جهادی شهدای مسجد ارک گفت: این گروه در روز میلاد امیرالمؤمنین (ع) 110 بسته ارزاق شامل روغن، رب، حبوبات، قند و شکر و چای بین خانواده های نیازمند توزیع کرد و در روز وفات حضرت زینب(س) نیز سری دیگری از ارزاق را توزیع می کند.

- حسین ارضی عضو گروه جهادی شهدای مسجد ارک تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این گروه جهادی در روز میلاد امیرالمومنین (ع) 110 بسته ارزاق به خانواده های نیازمند شامل برنج، تن ماهی، روغن، رب، حبوبات، قند و شکر و چای توزیع کرد.

  وی افزود: این بسته های ارزاق میان خانواده های نیازمند منطقه 12 تهران که به مسجد ارک مراجعه می کنند و یا خانواده های نیازمند متعدد شناسایی شده توسط معتمدین و هیأتی ها توزیع می شود.

  ارضی تصریح کرد: بنا داریم به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب(س) نیز سری دوم توزیع سبد ارزاق به خانواده های نیازمند را اجرایی کنیم که در این راستا از تمام مردم و خیرین خواستاریم با کمک های خود ما را برای هرچه بهتر خدمت رسانی کردن به این خانواد ه ها یاری کنند.

این عضو گروه جهادی شهدای مسجد ارک تهران ادامه داد: خیرین می توانند کمک های خود را به شماره کارت این گروه جهادی واریز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مسجدی های ارک برای رونق دادن به سفره نیازمندان/ توزیع 110 بسته ارزاق

تلاش مسجدی های ارک برای رونق دادن به سفره نیازمندان/ توزیع 110 بسته ارزاق