مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 05:552020-03-09ورزشي

جزییات جلسه AFC با عربستان و امارات/ امروز اعلام رسمی تصمیم فیفا


دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان به جلسات برگزار شده کشورهای آسیایی با AFC اشاره کرد و گفت: تصمیم رسمی فیفا برای تعویق بازی های انتخابی جام جهانی امروز اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ابراهیم القاسم با اشاره به جلسه روز گذشته عربستان و امارات با کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: آنچه که از سوی برخی هواداران به عنوان لغو لیگ قهرمانان آسیا مطرح می شود درست نیست.

AFC با شرکت های زیادی قرارداد دارد و این رقابت ها محصولی است که باید تا قبل از سال 2020 تحویل داده شود زیرا شرکت های دیگری هستند که بعد از اتمام این فصل با آنها قرارداد بسته می شود.

وی ادامه داد: پیشنهادی که در جلسه مطرح شد برگزاری بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان در ماه های می و ژوئن بود اما درخواست کردیم که این طرح دوباره بررسی شود چون در ماه ژوئن بسیاری از مسابقات داخلی کشورها به اتمام رسیده است و باشگاه ها نیاز به استراحت دارند.

دبیر فدراسیون فوتبال عربستان تاکید کرد: طرح ما این بود که مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ماه می به اتمام برسد و برگزاری مرحله حذفی به ماه آگوست منتقل شود.

قرار است این طرح به سایر فدراسیون ها هم ارسال شود.

القاسم همچنین از تشکیل یک گروه در واتس اپ با سران باشگاه های سعودی خبر داد و گفت: ما یک کارگروه ایجاد کردیم تا باشگاه هایمان را از همه موار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جلسه AFC با عربستان و امارات/ امروز اعلام رسمی تصمیم فیفا

جزییات جلسه AFC با عربستان و امارات/ امروز اعلام رسمی تصمیم فیفا