مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 05:452020-03-09اقتصادي

20 واحد صنفی متخلف در مرند پلمب شد


سرهنگ کاظم دهقانی، در گفتگو با خبرنگار مهر، ابراز داشت: با توجه به احتمال شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان مرند و مشکلاتی که مصرف قلیان در این خصوص ایجاد می کند، ارائه سرویس قلیان در چایخانه ها و سفره خانه ها و اماکن عمومی در سطح شهرستان به طور کلی ممنوع بوده و در صورت مشاهده برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: در این رابطه تیم دایره اماکن پلیس اطلاعات با همکاری نمایندگان بهداشت و درمان، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اداره ورزش و جوانان پس از هماهنگی با مقام قضایی با اجرای طرح هایی از تعداد 150 واحد صنفی بازدید و با واحدهای صنفی متخلف و بی توجه برخورد شد که در این راستا 13 واحد صنفی قهوه خانه و 5 واحد مغازه بازی های رایانه ای، یک واحد داروخانه به علت احتکار ماسک و مواد ضدعفونی کننده برابر دستور قضایی و یک واحد باشگاه ورزشی بنا به درخواست اداره ورزش و جوانان شهرستان پلمب شد.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: به 15 واحد صنفی دیگر نیز اخطار کتبی داده شد که در صورت عدم رعایت و رفع مشکلات و عیوب موجود طی مدت زمان مشخص نیز برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

دهقانی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این ویروس بسیار خطرناک بوده و در صورت انتشار وسیع و عدم اقدامات فوری درمانی می .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 واحد صنفی متخلف در مرند پلمب شد

20 واحد صنفی متخلف در مرند پلمب شد