مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 05:162020-03-09سياسي

واگیرتر از کرونا


خبر اشاعه کرونا اگر چه شوک بزرگی برای کشورمان بود اما مسوولان را دستپاچه نکرد تا کاسه چه کنم، چه کنم بدست بگیرند و به قول سخنگوی دولت، سلامت مردم، فدای مصلحت اندیشی سیاسی و اقتصادی نشد.

دولت که از ابتدای فعالیت خود، روزهای سخت زیادی از جمله تحریم، بلایای طبیعی مثل زلزله و ییل را تحمل کرده، نگذاشت امور کشور لحظه ای بر زمین بماند ولی این بار در بوته آزمایش سخت تری قرار گرفت.

ویروسی کوچک که همه ابعاد یک کشور را می تواند به هم بریزد به جان ملتی افتاد که در تحریم های دارویی ظالمانه بسر می برند و ابرقدرت ها برای کمک های شأن شرط و شروط می گذارند و البته که باید در جواب شان گفت، نه مرسی! شما اگر توان کمک داشتید از بیماران خودتان بین یک هزار و 400 تا سه هزار و 200 دلار نمی گرفتید و رسانه هایتان را به جان امنیت روانی ایرانی ها نمی انداختید.

همه کشور دست بدست هم دادند تا بتوانند از این بحران هم عبور کنند، از وزارت دفاع که ساخت کیت های تشخیص بیماری را آغاز کرد تا همین راننده آژانسی که برای سلامت جامعه، بدست مسافرانش مایع ضدعفونی کننده می زند، همه و همه به صحنه آمدند تا نگذارند کرونا برایشان غول شود و بر زمین شأن بزند.

می دانستند حالا دیگر وقت این نیست هر کدام دیگریر را مسوول بداند و دست روی دست بگذارد، برای همین هم در قبال خود و دیگران احسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگیرتر از کرونا

واگیرتر از کرونا