مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 05:062020-03-09اجتماعي

هوای زنجان گرم می شود


حسین سلطانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا ظهر روز گذشته /18 اسفند ماه/ سامانه بارشی از این منطقه خارج و از ساعات بعدازظهر با کاهش پوشش ابر همراه شد.

وی تصریح کرد: از امروز تا پایان هفته جاری شرایط نسبتا پایداری در منطقه حاکم خواهد بود و میزان دمای هوا فردا با کاهش نسبی همراه می شود اما این افت دما به صورت موقت است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: میزان افزایش دمای هوای این استان به ویژه طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه محسوس تر خواهد بود.

سلطانی میزان دمای فعلی شهر زنجان را 3- درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت هشت درجه سانتیگراد کاهش نشان می دهد.

وی به میزان دمای نقاط مختلف استان زنجان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: طی مدت یاد شده منطقه فرودگاه زنجان با دمای منفی هشت و حلب در شهرستان ایجرود با 18+ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقطه این استان گزارش شد.

سلطانی ادامه داد: آببر مرکز شهرستان طارم و ماهنشان با دمای 16 درجه سانتیگراد گرم ترین شهرهای این استان بودند و دما در شهرهای خرمدره 1-، خدابنده صفر، ابهر 3- و زنجان نیز 7- درجه سانتیگراد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای زنجان گرم می شود

هوای زنجان گرم می شود