مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 05:002020-03-09پزشكي

3 پویش شهروندی برای این روزهای خانواده های کرمانشاه


این روزها که به علت شیوع کرونا توصیه بر در خانه ماندن است، یکی از دغدغه های اکثر خانواده ها چگونگی گذران این زمان و پر کردن این ساعات است.

سازمان فرهنگی، - اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با تدارک پویش های شهروندی فرهنگی برای خانواده های کرمانشاهی به دنبال ایجاد فضایی پرنشاط در خانواده ها است.

مهدی عبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با بیان این که باید از خانه ماندن شهروندان در راستای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا بعنوان فرصت استفاده کرد، گفت: در راستای استفاده مطلوب از زمانی که همشهریان در خانه مانده اند و با توجه به اینکه در حال حاضر فضای مجازی بهترین راه و مسیر ارتباطی با مردمی است، پویش های شهروندی کرمانشاه کتاب می خواند ، کرمانشاه قصه می گوید و کرمانشاه آواز می خواند با همکاری حوزه هنری و اداره کل امور کتابخانه ها و تعدادی از مجموعه های دیگر فرهنگی در شهر راه اندازی شده است.

کرمانشاه کتاب می خواند رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری پویش شهروندی کرمانشاه کتاب می خواند با هدف تبدیل هر خانه به یک پایگاه فرهنگی خبر داد.

عبدالمالکی در این باره اظهار کرد: این پویش شهروندی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ترغیب شهروندان به در خانه ماندن در راستای پیشگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 پویش شهروندی برای این روزهای خانواده های کرمانشاه

3 پویش شهروندی برای این روزهای خانواده های کرمانشاه