مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 04:452020-03-09فرهنگي

«شاه ماهی» به جشنواره جهانی فجر نمی رسد/ تلاش برای رسیدن به آرزوها


کارگردان فیلم سینمایی «شاه ماهی» با اشاره به اینکه این فیلم برای اکران در سال آینده آماده می شود، تاکید کرد که تنها تصویربرداری چند سکانس زیر آب این فیلم باقی مانده است.

- کارگردان فیلم سینمایی شاه ماهی با اشاره به اینکه این فیلم برای اکران در سال آینده آماده می شود، تاکید کرد که تنها تصویربرداری چند سکانس زیر آب این فیلم باقی مانده است.

نادر مقدس کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مراحل تولید فیلم سینمایی شاه ماهی گفت: با توجه به اینکه بخشی از فیلمبرداری این فیلم سینمایی باقی مانده، بعید می دانم که بتوانیم آن را برای حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر آماده کنیم.

وی بیان کرد: فیلمبرداری چند سکانس زیرآب باقی مانده است و با توجه به سرد شدن هوا، نمی توانستیم این سکانس ها را فیلمبرداری کنیم به همین دلیل فیلمبرداری این بخش ها به سال آینده و گرم شدن هوا موکول شد.

چرا که بازیگران این فیلم باید برای برخی از سکانس ها باید زیر آب می رفتند.

این کارگردان توضیح داد: در تلاش هستیم در صورت بوجود آمدن موقعیت مناسب، شاه ماهی را برای اکران عمومی در تابستان و یا پاییز سال 99 آماده کنیم.

وی تاکید کرد: تقریبا تمام سکانس های فیلم جلوی دوربین رفته و حتی تدوین شاه ماهی نیز تمام شده است و تنها چند سکانس در زیر آب باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شاه ماهی» به جشنواره جهانی فجر نمی رسد/ تلاش برای رسیدن به آرزوها

«شاه ماهی» به جشنواره جهانی فجر نمی رسد/ تلاش برای رسیدن به آرزوها