مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 22:452020-03-08حوادث

‎حادثه برای قطار بافق-بندرعباس


‎رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی شهرستان رفسنجان گفت: در حادثه برای قطار بافق-بندر عباس 3 نفر مصدوم شده که بصورت سرپایی مداوا شدند.

- سید محسن مرتضوی یکشنبه شب 18 اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکشنبه شب18 اسفند طی تماسی از ایستگاه قطار جنت آباد با پایگاه جوادیه خبر آتش گرفتن یکی ازدیزل های حامل مازوت قطار بافق-بندر عباس داده شد.

وی افزود: مسئول مربوطه با عنوان کردن این مهم که هر چند مرتبه که با 125 تماس گرفتم موفق به تماس با اتش نشانی این منطقه (انار یا نوق) نشده و فقط اتش نشانی بافق روی خط پاسخ می آمده به همین دلیل با خط خصوصی پایگاه اورژانس جوادیه تماس گرفته واین مهم را به دو پرسنل شیفت اطلاع داده و به دلیل مسکونی بودن منطقه حادثه این دوپرسنل سریعا اتش نشانی جوادیه را فعال و به محل فرستادند و اتش نشانی بهرمان را نیزجهت کمک به کد جوادیه فعال و به محل اعزام نمودند.

وی ادامه داد: بعد از اطلاع دادن به ریاست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی ومدیریت اتاق بحران هر دو مقام در جریان این امر قرار داده شدند که با کسب اجازه بامسئول اورژانس انار نیز تماس گرفته شد و اورژانس انار و اتش نشانی های انار نیز به حالت آماده باش در امدند و در ادامه مرکز پیام اورژانس را مطلع و کد بحران احتمالی رافعال نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‎حادثه برای قطار بافق-بندرعباس

‎حادثه برای قطار بافق-بندرعباس