مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 20:552020-03-08اقتصادي

وقتی همت خیرین روزهای تلخ را شیرین می کند


خیران دلفانی روزهای پایانی سال 98 که با تلخی شیوع ویروس کرونا همراه شده را با اقدامات خیر خود شیرین کرده اند تا خبرهای خوش همدلی و نوع دوستی، - شادکامی مردم را به همراه داشته باشد.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: جای جای ایران اسلامی هرسال از روزها قبل تر از آغاز بهار میزبان مسافران بود به طوری که زیبایی های طبیعت، آثار تاریخی و صدها جاذبه گردشگران را پذیرایی می کرد.

رسانه ها، هتل ها، فعالان حوزه گردشگری و دست اندرکاران صنعت گردشگری هرسال در آستانه بهار کار معرفی جاذبه های تاریخی و طبیعی را آغاز می کردند و از اواخر اسفندماه تقریباً شهرهای مختلف مملو از گردشگرانی بود که راهی سفرهای نوروزی می شدند.

امسال اما مهمان ناخوانده چینی سنت چند صدساله را شکست و خط قرمزی بر رسم مهمان نوازی ایرانیان کشید، ایرانی هایی که هرسال مردم را از سراسر جهان و ایران اسلامی به دیار خود فرامی خواندند امسال به واسطه حضور این مهمان ناخوانده می گویند؛ به استان شان سفر نکنید.

ویروس کرونا که بی مهابا سلامتی مردم را نشانه گرفته، در کشور ما به سرعت و در زمانی کمتر از 10 روز در سراسر کشور منتشر شد و عامل این انتشار سفر بود.

این روزها مردم ایران روزهای تلخی را پشت سر می گذارند، روزهایی که با شنیدن خبرهایی از ابتلای همنوعانشان به ویروس کرونا همراه است، روزها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی همت خیرین روزهای تلخ را شیرین می کند

وقتی همت خیرین روزهای تلخ را شیرین می کند