مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 20:352020-03-08اقتصادي

خرید 55 دستگاه ونتیلاتور و تجهیز نقاهتگاه/ بخش خصوصی گلستان پای کار است


رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: بخش خصوصی متعهد شده بود که 40 دستگاه ونتیلاتور خریداری کرده اما با توجه به استقبال خیران مقرر شد که 55 دستگاه خریداری شود.

- علی محمد چوپانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شیوع کرونا در گلستان، اظهارکرد: بخش خصوصی متعهد شده بود که 40 دستگاه ونتیلاتور خریداری کرده اما با توجه به استقبال خیران و نیاز استان مقرر شد که 55 دستگاه خریداری شود.

وی هزینه این دستگاه ها را هفت میلیارد و 700 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: روز گذشته 25 دستگاه وارد استان شده و 25 دستگاه امروز و پنج دستگاه دیگر هم روز بعد وارد می شود.

چوپانی گفت: بیمارانی که به کرونا مبتلا می شوند دچار تنگی نفس شده لذا برای دم و بازدم به این سیستم نیاز دارند.

وی اضافه کرد: همچنین تجهیزات نقاهتگاه هتل ورزش، از قبیل تشک، ملافه، پتو، کمد، وسایل داخلی و غیره را تهیه کرده و آنها را در اختیار بیماران قرار خواهیم داد.

چوپانی از همکاری در تهیه غذای بیماران بستری در نقاهتگاه خبرداد و افزود: تجهیزات کمکی دیگری هم از تهران در حال تهیه است که آنها هم بزودی در اختیار علوم پزشکی قرار خواهد گرفت.

وی با تأکید بر اینکه تا غلبه کامل بر این بیماری در کنار شهروندان خواهیم بود، بیان کرد: این موارد از جمله اقداماتی است که بخش خصوصی در کنار ست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 55 دستگاه ونتیلاتور و تجهیز نقاهتگاه/ بخش خصوصی گلستان پای کار است

خرید 55 دستگاه ونتیلاتور و تجهیز نقاهتگاه/ بخش خصوصی گلستان پای کار است