مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 19:062020-03-08اجتماعي

کنترل مسیرهای ورودی به کهگیلویه و بویراحمد تشدید شود


حسین کلانتری عصر روز یکشنبه در بازدید سرزده از ایستگاه های غربالگری ویروس کرونا در محورهای یاسوج- شیراز و یاسوج - اصفهان ، از همه هموطنان خواست که برای حفظ سلامتی خود و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا به کهگیلویه وبویراحمد سفر نکنند.

کلانتری بیان کرد: براساس مصوبات قبلی در ستاد مقابله با کرونا در استان از آنجایی که هتل ها، اقامتگاه ها، مراکز گردشگری و توریستی و اماکن آموزشی از پذیرش هرگونه مسافری خودداری می کنند بنابراین از پذیرش خودروهایی که سرنشین آنها غیر بومی بوده و دارای پلاک مربوط به استان های درگیر کروناست، ممانعت می شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: خودروهایی که دارای سرنشین های بومی هستند پس از انجام معاینه اولیه در صورت عدم وجود علائم بیماری مجوز ورود به استان را می گیرند و کسانی که تست آنها مثبت اعلام شود قرنطینه خواهند شد.

وی تاکید کرد: افراد مبتلا به ویروس کرونا به طور حتم در مکان های مشخص شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی به مدت 2 هفته قرنطینه می شوند و پس از سپری شدن این مدت در صورت تایید سلامت آنان از سوی دانشگاه مجوز ورود آنها به استان صادر می شود.

وی همچنین به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در استان ماموریت داد که نیازهای ضروری از جمله میزان کیت های آزمایشگاهی و تب سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل مسیرهای ورودی به کهگیلویه و بویراحمد تشدید شود

کنترل مسیرهای ورودی به کهگیلویه و بویراحمد تشدید شود