مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 19:062020-03-08پزشكي

اخبار کوتاه روز یکشنبه کرونا گلستان


معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان با اشاره به تکمیل ظرفیت بیمارستان های تخصصی پیش بینی شده برای بیماران مبتلا به کرونا در استان اظهارداشت : در صورت نیاز به تخت های بیشتر،هیچ دغدغه ای در خصوص پذیرش و بستری بیماران مشکوک نداریم.

عبدالرضا چراغعلی اظهارداشت : در حال آماده سازی چند مرکز بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی در سایر شهرها به جز مراکز استان ،جهت پذیرش بیماران در روز های آتی هستیم و دراین خصوص تمهیدات لازم لحاظ شده است و در صورت نیاز از ظرفیت سایر بخش ها نیز استفاده خواهد شد.

وی با اعتراف به وجود برخی کاستی ها در تامین اقلام پیشگیرانه مورد نیاز کادر مراکز درمانی گلستان اظهار داشت: به سبب بیشتر شدن مطالبه و نیاز بازار از میزان تولید در کشور ، تامین برخی از اقلام به سختی صورت می گیرد.

** فرماندار گرگان گفت: هزار و 450 تخته پتو مورد نیاز نقاهت گاه و بیمارستان صحرایی بیماران کرونا توسط صنف خشکشویی داران این شهرستان شستشو شد.

محمد حمیدی اظهار داشت: با توجه به گسترش ویروس کووید 19 در استان گلستان، هتل ورزش واقع در کوی چاله باغ شهر گرگان در اختیار بیماران جهت ادامه دوره درمان آنان قرار گرفت.

** بیانی فرماندار کلاله گفت: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، معابر، مدارس، اماکن عمومی 68 روستای بخش مرکزی و 29 روستای بخش پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار کوتاه روز یکشنبه کرونا گلستان

اخبار کوتاه روز یکشنبه کرونا گلستان