مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 17:252020-03-08سياسي

توصیه معنوی رهبر معظم انقلاب در خصوص تعطیلی اعتکاف امسال


امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و توصیه ها و دستورالعمل های مجموعه های مسئول برای پرهیز از اجتماع به منظور جلوگیری از ابتلا به این بیماری، قرار شد مراسم معنوی اعتکاف در سراسر کشور برگزار نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حضرت آیت الله خامنه ای همواره با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ایام البیض (13-15) ماه رجب آن را یک فرصت با ارزش برای صفا دادن به دل، توبه و خودسازی دانسته اند.

مؤمنین و به ویژه جوانان نیز در طول سالیان بعد از انقلاب اسلامی با گرایش به این پدیده ی معنوی آن را مغتنم شمرده و برای استفاده از این پدیده ی معنوی در مساجد شهرها سه روز معتکف شده اند.

اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و توصیه ها و دستورالعمل های مجموعه های مسئول برای پرهیز از اجتماع به منظور جلوگیری از ابتلا به این بیماری، قرار شد مراسم معنوی اعتکاف در سراسر کشور برگزار نشود.

با توجه به شرایط پیش آمده، رییس ستاد مرکزی اعتکاف با ارسال نامه ای از رهبر انقلاب درخواست کرد برای کسانی که قصد شرکت در مراسم معنوی اعتکاف را داشتند و اکنون از این فیض محروم مانده اند توصیه ای داشته باشند.

حضرت آیت الله خامنه ای در پاسخ به این نامه و برای استفاده از فرصت ایام البیض ماه رجب به تمام مشتاقان مراسم معنوی اعتکاف امسال توصیه ای مرقوم داشتند که متن آن را پایگاه اطلاع رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه معنوی رهبر معظم انقلاب در خصوص تعطیلی اعتکاف امسال

توصیه معنوی رهبر معظم انقلاب در خصوص تعطیلی اعتکاف امسال