مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 14:202020-03-08سياسي

بیانیه اصلاحی امور مساجد/ لغو نمازجماعت توصیه ای به برخی مساجد تهران بود


مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران، در خصوص توصیه نامه منتشر شده خود توضیحاتی ارائه کرد و اعلام داشت، لغو نمازجماعت در شرایط فعلی منوط به تشخیص امام جماعت و هیأت امنا بوده و امور مساجد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران، در خصوص توصیه نامه منتشر شده خود توضیحاتی ارائه کرد.

متن این بیانیه جدید به این شرح است: بسمه تعالی ضمن عرض سلام و احترام و تبریک اعیاد رجبیه مخصوصا میلاد با سعادت امیرالمؤمنین علی علیه السلام و گرامیداشت مقام پدر.

با توجه به سوالات و درخواست های مکرر ائمه محترم جماعات و نمازگزاران محترم به اطلاع عموم مومنین می رساند: توصیه نامه منتشر شده در پی ابتلاء بعضی از نمازگزاران و ائمه محترم جماعات به بیماری کرونا و توصیه های مسئولین وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا و برخی مسئولین و ناظر به وضعیت مساجد در شرایط کنونی شهر و استان تهران است و این توصیه نامه همانطور که از اسمش پیداست، توصیه ای بوده و الزامی برای مساجد کل کشور ایجاد نخواهد کرد.

مرکز رسیدگی به امور مساجد تاکید می کند درب مساجد در اوقات شرعی باز است و اکثریت قریب به اتفاق  ائمه جماعات در مساجد، این کانون های توحیدی معرفتی حضور دارند و نماز جماعت با توجه به درخواست های مکرر ائمه جماعات و عموم مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه اصلاحی امور مساجد/ لغو نمازجماعت توصیه ای به برخی مساجد تهران بود

بیانیه اصلاحی امور مساجد/ لغو نمازجماعت توصیه ای به برخی مساجد تهران بود