مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 14:002020-03-08حوادث

کشف 2600 لیتر مواد ضدعفونی احتکارشده در اهواز


فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، از کشف 2 هزار و 600 لیتر مواد ضدعفونی و 9 هزار عدد ماسک احتکار شده خبر داد.

- سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه ای و سابقه دار و همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح های غیرمجاز به مدت سه روز در شهرستان اهواز اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی56 سارق حرفه ای و سابقه دار، هشت خرده فروش مواد مخدر، 6 عامل تیراندازی و دارنده سلاح غیرمجاز و پنج نفر احتکارکننده لوازم بهداشتی و ضدعفونی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز ادامه داد: ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح 2 هزار و 600 لیتر مواد ضدعفونی و 9 هزار عدد ماسک احتکار شده، 35 کیلوگرم انواع مواد مخدر، تعدادی از اموال سرقتی، 450 جام قلیان و 32 قبضه سلاح غیرمجاز به همراه 179 فشنگ مربوطه را کشف کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ارتکاب 118 فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2600 لیتر مواد ضدعفونی احتکارشده در اهواز

کشف 2600 لیتر مواد ضدعفونی احتکارشده در اهواز