مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 12:352020-03-08اقتصادي

چراغ سبز وزارت کار به تشکیل جلسه دستمزد 99


در حالی که نشست دستمزد کارگران طی هفته گذشته در سایه شیوع کروناویروس لغو شده بود خبرهای حاکی از آن است که اولین جلسه دستمزد سال 99 کارگران این هفته برگزار می شود.

- در حالی که نشست دستمزد کارگران طی هفته گذشته در سایه شیوع کروناویروس لغو شده بود خبرهای حاکی از آن است که اولین جلسه دستمزد سال 99 کارگران این هفته برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از آنکه اعضای کمیته دستمزد شورای عالی کار در آخرین نشست خود روی رقم سبد معیشت کارگران به توافق رسیدند و هزینه ماهانه سبد معیشت خانوارهای کارگری را 4 میلیون و 940 هزار تومان اعلام کردند، مقرر شد تا نشست بررسی دستمزد کارگران، هفته گذشته در شورای عالی کار برگزار شود اما این نشست به دلیل ملاحظات ناشی از شیوع کروناویروس تشکیل نشد و مقامات کارگری از وزارت کار خواستند تا با توجه به اندک زمان باقی مانده تا پایان سال هرچه سریع تر به موضوع دستمزد سال 99 ورود کند.

آن ها همچنین پیشنهاد کردند که در شرایط قرنطینه و به طور غیر حضوری نیز آمادگی ناشی از عدم تصمیم گیری مزد را به دنبال داشت در نهایت با توجه به فرصت باقیمانده تا پایان سال و درخواست و اصرار نمایندگان کارگری برای برگزاری هرچه سریع تر جلسات با همراهی و مساعدت و نگاه مثبت وزارت کار برای تعیین تکلیف دستمزد بیش از 13 میلیون کارگر ایرانی و جلوگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ سبز وزارت کار به تشکیل جلسه دستمزد 99

چراغ سبز وزارت کار به تشکیل جلسه دستمزد 99