مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 12:152020-03-08بين الملل

چین رسما بزرگترین بیمارستان موقت پذیرش مبتلایان به کرونا در ووهان را بست


مقام های شهر ووهان در استان هوبی چین اقدام به تعطیل کردن بزرگترین بیمارستان موقت در این شهر که به منظور مدیریت بحران شیوع ویروس کُرونای جدید در آنجا تاسیس شد و انتقال آخرین گروه از مبتلایان به این ویروس به یک بیمارستان دیگر کردند.

- مقام های شهر "ووهان" در استان "هوبی" چین اقدام به تعطیل کردن بزرگترین بیمارستان موقت در این شهر که به منظور مدیریت بحران شیوع ویروس کُرونای جدید در آنجا تاسیس شد و انتقال آخرین گروه از مبتلایان به این ویروس به یک بیمارستان دیگر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از چاینادیلی، ژانگ جونجیان، رییس این بیمارستان موقت عنوان کرد، بیمارستان در عرض سه روز ساخته شد تا تخت های بیشتری را برای بیماران جدید مبتلا به ویروس کُرونای جدید فراهم کند و 1760 بیمار را پذیرش کرد بدون آنکه موردی از مرگ یا ابتلای پرسنل پزشکی به ویروس در آنجا رخ دهد.

او که نایب رییس بیمارستان ژونگنان وابسته به دانشگاه ووهان است، اظهار کرد، این بیمارستان موقت در محل یک مرکز نمایشگاهی در شهر ووهان احداث شد و بزرگترین بیمارستان موقت در میان چندین بیمارستان موقتی است که به صورت شتابزده برای مدیریت بحران شیوع ویروس کرونا در ووهان احداث شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین رسما بزرگترین بیمارستان موقت پذیرش مبتلایان به کرونا در ووهان را بست

چین رسما بزرگترین بیمارستان موقت پذیرش مبتلایان به کرونا در ووهان را بست