مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 11:552020-03-08پزشكي

تجهیز 100 تخت بستری در مجموعه ورزشی پنج مرداد اراک برای بیماران کرونایی


دکتر محمد جمالیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 50 تخت ویژه زنان و 50 تخت نیز ویژه مردان در 2 سالن مجموعه ورزشی پنج مرداد اراک برای بیماران کرونایی مثبت که نیاز به مراقبت خاص ندارند، در نظر گرفته شده است.

وی با یادآوری اینکه، فردا این 2 سالن آماده پذیرش بیماران است، اظهار داشت: بیمارانی به پنج مرداد منتقل می شوند که طبق تشخیص پزشک باید 15 روز دوران نقاهت را بگذرانند و امکان قرنطینه در منزل برای آنان ممکن نیست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گفت: بیمارستان خوانساری اراک ویژه بیماران کرونایی است که نیاز به مراقبت و درمان های خاص با تجهیزات پزشکی دارند.

دکتر جمالیان افزود: نیروی درمانی و پرستار در این مجموعه ورزشی از سایر بیمارستان های اراک و نیز نیروهای جهادی تامین شده است تا به بیماران مبتلا خدمات ارایه کنند.

وی، با قدردانی از همکاری رییس سازمان ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: مجدد از مردم درخواست می شود از تردد غیر ضروری خودداری و با ماندن در منزل امکان کنترل را به بخش درمان استان بدهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در 2 هفته اخیر 265 بیمار مبتلا به کووید 19 در استان مرکزی شناسایی شده و مراحل درمانی برای آنان دنبال شده که 21 مورد بهبودی کامل پیدا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 100 تخت بستری در مجموعه ورزشی پنج مرداد اراک برای بیماران کرونایی

تجهیز 100 تخت بستری در مجموعه ورزشی پنج مرداد اراک برای بیماران کرونایی