مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 11:552020-03-08سياسي

عالم عراقی: سفارت آمریکا و انگلیس در پی اشاعه انحرافات اخلاقی هستند


یک مرجع دینی عراقی گفت که سفارتخانه های آمریکا و انگلیس دست به اشاعه انحرافات اخلاقی و فحشا در جامعه عراق می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آیت الله جواد الخالصی از مراجع دینی عراق در بیانیه ای سفارتخانه های آمریکا و انگلیس در این کشور را به اشاعه فحشا و انحرافات اخلاقی متهم کرد و خواستار اخراج سفرای این دو کشور شد.

به نوشته وبگاه السومریه نیوز ، او از دیگر علما و مراجع دینی و اندیشمندان عراقی خواست تا اقدامات سفارت انگلیس و آمریکا در اشاعه فحشا و انحرافات را محکوم کنند.

سه شنبه هفته گذشته صفحه توییتری سفارت انگلیس در عراق در اقدام عجیبی مدعی شد که دولت عراق همجنسگرایی را به رسمیت شناخته و دولت انگلیس نیز از این اقدام به گرمی استقبال می کند.

پس از این توییت بسیاری از نمایندگان پارلمان و مسئولان عراقی از چنین موضوعی ابراز بی اطلاعی کردند؛ اما وزارت خارجه عراق تا کنون واکنشی به این ادعا نداشته است.

آیت الله جواد الخالصی اما در بیانیه خود این اقدام سفارتخانه انگلیس را نقض حاکمیت عراق و توهین به ارزش های اخلاقی و دینی و تهمت به دولت عراق دانسته است.

ماه گذشته نیز در پی تجمع تعدادی در بغداد برای حمایت از همجنسگرایی، مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق واکنش بسیار تندی نشان داد و ضمن انتقاد شدید از تظاهرات ضد دینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عالم عراقی: سفارت آمریکا و انگلیس در پی اشاعه انحرافات اخلاقی هستند

عالم عراقی: سفارت آمریکا و انگلیس در پی اشاعه انحرافات اخلاقی هستند