مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 10:152020-03-08اقتصادي

کاهش 33 درصدی درآمدزایی HTC نسبت به پارسال


گزارش های منتشر شده از شرکت htc نشان می دهد که درآمد آن در ماه فوریه 2020 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 33 درصد کاهش یافته است.

- شرکت تایوانی اچ تی سی که در چند سال اخیر با بحران و فشارهای مالی بسیاری دست و پنجه نرم می کند ، به تازگی گزارش مالی ماهانه خود را منتشر کرده که نشان می دهد درآمدهای این شرکت که روزگاری از بهترین و بزرگترین تولیدکنندگان موبایل در جهان به شمار می رفت، در فوریه 2020 ، تنها 14 میلیون دلار بوده است.

این بدان معناست که درآمد htc نسبت به مدت مشابه سال گذشته 33 درصد و نسبت به ماه قبل از آن یعنی ژانویه، 12 درصد کاهش یافته است.

بر اساس گزارش وب سایت gsmarena، همانطور که کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه تکنولوژی برآورد کرده بودند ، به نظر می رسد اوضاع برای شرکت تایوانی اچ تی سی که چند سال پیش از غول های تکنولوژی موفق و بزرگترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند در جهان بود، اصلاً خوب پیش نمی رود و وضعیت آن همچنان رو به وخامت گزارش می شود.

با اینکه سالهای گذشته برای این شرکت جزو بدترین سال های تجاری و اقتصادی به شمار می رود و این شرکت هر ساله متحمل ضرر و زیان های مالی هنگفتی می شد، اما اچ تی سی با هدف گذاری های بلندمدت و سرمایه گذاری بر روی فناوری های نوین و نوظهور همچون واقعیت افزوده و مجازی تصمیم گرفته بود که به مرور شرکتش را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 33 درصدی درآمدزایی HTC نسبت به پارسال

کاهش 33 درصدی درآمدزایی HTC نسبت به پارسال