مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 10:152020-03-08اقتصادي

1.7 میلیارد ریال برای مقابله با کرونا در خورموج اختصاص یافت


شهردار خورموج از اختصاص یک میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار جهت مبارزه با بیماری کرونا در سطح شهر خبر داد و گفت: دستگاه تست و آزمایش خون برای بیمارستان زینبیه خورموج خریداری می شود.

- احمد شیخیانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هزینه این دستگاه یک میلیارد و200 میلیون ریال است، اظهار داشت: هر ساله در ایام نوروز جشنواره نوروزی با شکوه هر تمام تر برگزار می شد ولی امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا مقرر شد تمام این هزینه های برای مقابله با این بیماری و حفظ سلامتی مردم هزینه شود.

وی از حمایت های مجموعه شورای شهر تقدیر کرد و افزود: 300 میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای مبارزه با این بیماری مصوب شده است.

شیخیانی خاطر نشان کرد: همچنین 250 میلیون ریال برای خرید تجهیزات بهداشتی و توزیع بین شهروندان به منظور پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه مجموعه شهرداری و شورای شهر تا نابودی کامل این ویروس در کنار مردم خواهد بود و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد ورزید، تصریح کرد: تشکیل اکیپ های شبانه روزی برای ضد عفونی معابر و اماکن عمومی شهر و تجهیز روزانه کارکنان خدمات شهری شهرداری به تجهیزات بهداشتی جهت پیشگیری از این بیماری از جمله برنامه های شهرداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1.7 میلیارد ریال برای مقابله با کرونا در خورموج اختصاص یافت

1.7 میلیارد ریال برای مقابله با کرونا در خورموج اختصاص یافت