مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 09:552020-03-08اقتصادي

کرونا 90 درصد فعالیت بیمارستانی مازندران را اشغال کرد


دکتر سید عباس موسوی روز یکشنبه در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا در ساری افزود : متاسفانه با وجود هشدارهای مختلف ، همچنان مردم استان خطر شیوع ویروس کرونا را جدی نمی گیرند و این شوخی انگاری می تواند دوره کنترل را افزایش دهد.

وی گفت : شوخی انگاری مردم نسبت به هشدارها و برنامه های قرنطینه خانگی در استان مازندران باعث شده هر روز آمار مبتلایان قطعی به ویروی کرونا در استان روند صعودی داشته باشد.

وی اضافه کرد : در حال حاضر به دلیل روند صعودی سرعت انتقال و افزایش آمار مبتلایان تا 90 درصد از فعالیت های بیمارستانی برای خدمات سانی به بیماران کرونایی اختصاص داده شد و تداوم این روند حتی می تواند خدمات رسانی به این بیماران را نیز تحت شعاع قرار دهد.

وی راهکار اصلی برای مقابله با ویروس کرونا را رعایت قرنطینه خانگی برای قطع کردن زنجیره انتقال بیان کرد و بار دیگر از مردم استان مازندران خواست تا این هشدارها را برای سلامت خود و خانواده هاشان جدی بگیرند.

نامشخص بودن چگونگی ابتلا در 87 درصد بیماران مازنی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران همچنین گفت که بررسی ها نشان می دهد که 87 درصد از افرادی که در این استان تاکنون ابتلا به ویروس کرونا در آنها قطعی شده، از چگونگی ابتلا به این ویروس در خود مطلع نیستند و این موضوع بیانگر جدی بودن خطر ابتلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا 90 درصد فعالیت بیمارستانی مازندران را اشغال کرد

کرونا 90 درصد فعالیت بیمارستانی مازندران را اشغال کرد