مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 09:102020-03-08بين الملل

میدل ایست آی: دستکم 20 شاهزاده سعودی بازداشت شده اند


یک پایگاه انگلیسی در گزارشی به نقل از منابع آگاه نزدیک به خاندان سلطنتی ریاض گزارش کرد که دستکم 20 شاهزاده سعودی در روزهای اخیر در عربستان بازداشت شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از دستگیری احمد بن عبدالعزیز برادر شاه سعودی به اتهام طرح کودتا علیه محمد بن سلمان ولیعهد عربستان، کنار زدن شاهزاده های خاندان سلطنتی در عربستان سعودی همچنان ادامه دارد.

پایگاه انگلیسی میدل ایست آی در گزارشی اختصاصی به نقل از منابع آگاه نزدیک به خاندان سلطنتی ریاض در این خصوص نوشت که بیش از 20 شاهزاده سعودی به دلیل آنچه که ظاهراً بخشی از کودتا برای سرنگونی ولیعهد عربستان بوده، بازداشت شده اند.

این رسانه در ادامه گزارش کرد که تاکنون نام چهار نفر از بازداشت شدگان برای این روزنامه مشخص شده که شامل شاهزاده احمد بن عبدالعزیز ، شاهزاده نایف بن احمد بن عبدالعزیز رییس سازمان اطلاعات و امنیت نیروهای زمینی، شاهزاده محمد بن نایف ولیعهد پیشین عربستان و نواف بن نایف عمو زاده محمد بن سلمان می شوند.

منابع میدل ایست آی تأیید کردند که نایف بن احمد بن عبدالعزیز عالیرتبه ترین عضو نیروهای مسلح عربستان سعودی است که تاکنون بازداشت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدل ایست آی: دستکم 20 شاهزاده سعودی بازداشت شده اند

میدل ایست آی: دستکم 20 شاهزاده سعودی بازداشت شده اند