مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 09:062020-03-08اقتصادي

تکمیل مترو تهران-پردیس ظرف 5 سال آینده


سید مهدی هدایت در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص امضای قرار داد احداث مترو تهران - پردیس اظهار داشت: با تفاهم نامه ای که بین شرکت عمران و قرارگاه خاتم امضا شد این قرارداد اولین قرارداد مترو مشارکتی است که در کشور انجام می شود و مدل خوبی برای حضور بخش خصوصی در پروژه های ریلی کشور خواهد بود.

هدایت بیان داشت: طول مترو پردیس 24 کیلومتر است که خود این پروژه نیز خاص می باشد که 19 کیلومتر از این پروژه به صورت زیرزمینی و تونل اجرا خواهد شد و ما در مسیر یک پل 800 متری به ارتفاع 65 متر خواهیم داشت.

وی افزود: تعداد مسافری که در طی یک ساعت و به صورت یک طرفه جا به جا می شود، در افق طرح حدود 21 هزار نفر است و پیش بینی ما این است که مترو تهران پردیس ظرف 5 سال آینده تکمیل شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در خصوص زمان اجرای پروژه عنوان داشت: در حال حاضر تأسیس کارگاه آغاز شده و مجموعه خاتم الانبیا زمین را تحویل گرفته و کارهای اجرایی شروع می شود و به موازات آن مصوبه دولت نیز توسط وزیر راه در حال پیگیری است که بتوانیم مصوبه دولت را نیز بابت این مشارکت برای قبل از پایان امسال داشته باشیم اما ما منتظر مصوبه نمانده ایم چون از قرارداد مشارکت اولیه امکان شروع پروژه بود که تأسیس کارگاه نیز ار آن محل در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مترو تهران-پردیس ظرف 5 سال آینده

تکمیل مترو تهران-پردیس ظرف 5 سال آینده